Onze fietskoeriers leveren in alle 19 Brusselse gemeenten.

Hoe werkt het

Verse maaltijden in no time

Kies & bestel

Kies & bestel

Neem onze menu door en kies wat jij wilt eten. Kies je aantal en voeg toe aan je winkelmandje. Wil jouw gezelschap iets anders eten? Dat kan perfect, de maaltijden zijn per persoon verpakt.

Thuislevering

Thuislevering

Rose Mary levert in alle 19 Brusselse gemeenten. Vul bij het bestellen je gegevens in, kies jouw leverdag & tijdstip van levering en betaal online. We leveren van dinsdag tot zaterdag bij jou thuis of op kantoor.

Warm op & geniet

Warm op & geniet

Een kwartier op voorhand krijg je een SMS dat de fietskoerier onderweg is. Neem je maaltijd in ontvangst, warm ze op in de (microgolf)oven en geniet! Love, Rose Mary.

Vaak gestelde vragen

Bestellen en leveren

Waar levert Rose Mary?

Momenteel leveren we in alle Brusselse gemeenten: Stad Brussel (Laken, Haren, Neder-over-Heembeek...), Anderlecht, Elsene, Etterbeek, Evere, Ganshoren, Jette, Koekelberg, Oudergem, Schaarbeek, Sint-Agatha-Berchem, Sint-Gillis, Sint-Jans-Molenbeek, Sint-Joost-ten-Node, Sint-Lambrechts-Woluwe, Sint-Pieters-Woluwe, Ukkel, Vorst en Watermaal-Bosvoorde.

Wat zijn de leveringskosten? 

De leveringskost is steeds €4,95, los van de gemeente in Brussel waar je woont.

Ik plaatste een bestelling, maar ik zag te laat dat jullie niet in mijn gemeente leveren. Wat nu?

Wij controleren sowieso nog eens alle bestellingen. Indien jouw bestelling toch niet kan doorgaan, dan laten we jou via mail iets weten en storten we jouw betaling terug. 

Ik heb mijn bestelling geplaatst, maar merk nu dat ik niet thuis ben op het moment van levering. Wat kan ik doen?

Mail naar hello@chefrosemary.be. We bekijken samen of je bestelling naar een ander moment kunnen plaatsen.

Tot wanneer kan ik bestellen om ’s avonds mijn bestelling geleverd te krijgen?

Je kan tot 12u ’s middags bestellen om jouw bestelling ’s avonds nog te ontvangen. Indien je pas na 12u bestelt, dan laten we jou weten wanneer jouw bestelling zal geleverd worden. 

Hoe kan ik weten hoe laat de koerier exact levert?

De koerier stuurt jou 15min. voor levering een sms. Ben je verhinderd? Sms dan gerust terug en laat je koerier weten waar hij jouw maaltijd precies mag leveren (eventueel bij de buren).

Werken jullie met een fietskoerier?

Ja, wij werken met fietskoeriers. We vertrouwen dus op de goede conditie van onze fietsers en vermijden zo ook de files.

Ik heb een verkeerde bestelling in ontvangst genomen of mijn geleverde bestelling klopt niet, wat nu?

We raden altijd aan om de bestelling even te checken vooraleer je deze in ontvangst neemt. Jouw gegevens staan altijd op de bestelling vermeld. Heb je toch een verkeerde bestelling otnvangen? Of komt het leverde pakket niet overeen met jouw bestelling? Mail naar hello@chefrosemary.be en we bekijken samen wat we kunnen doen om dit recht te zetten.

Kunnen jullie garanderen dat er binnen het gekozen tijdsslot geleverd wordt?

Wij stellen - samen met onze fietskoeriers - alles in het werk om jouw bestelling tijdig te leveren. Indien we toch niet tijdig kunnen leveren, stellen we alles in het werk om jou daarvan tijdig op de hoogte te brengen. De fietskoerier verwittigt jou steeds 15 min. op voorhand wanneer hij bij jou komt leveren. Je kan je bestelling ook volgen via de realtime traceerlink. 

Kan ik enkel via internet of ook telefonisch bestellen?

Aangezien we enkel online betalingen ontvangen is bestellen enkel mogelijk via onze website. Is er iets niet duidelijk? Mail naar hello@chefrosemary.be en we proberen je te helpen!

Kan ik een menu vooruitbestellen dat reeds op de website staat gepubliceerd?

Onze menu verandert om de 2 weken. We willen onze klanten veel variatie en keuze aanbieden. Je kan de menu van de komende 2 weken telkens online raadplegen. Je kan deze wel pas bestellen wanneer de menu ingaat. De data staan altijd bij de menu's vermeld. 

Hou er rekening mee dat onze menu elke keer voor 2 weken loopt. Wanneer jij bestelt voor een levering binnen enkele dagen, net wanneer we overstappen naar een andere menu, dan zal je kunnen kiezen uit de nieuwe menu. Op de website kan je de menu voor de komende 2 weken ook raadplegen. Wanneer je graag de nieuwe menu bestelt, zal je toch even moeten wachten tot we starten me tde nieuwe menu. Maar geen nood, de dag zelf bestellen voor 12u, is ’s avonds thuis geleverd!

Kan mijn bestelling op meerdere adressen worden geleverd?

Nee, één bestelling is een adres. Je kan wel meerdere bestellingen plaatsen om te laten leveren op verschillende adressen.

Kan ik zelf mijn levermoment kiezen?

Ja, je kan jouw leverdatum en tijdslot zelf kiezen. Er wordt telkens ’s avonds geleverd. Tussen 16u30 en 18u of tussen 18u en 19u30. We leveren van dinsdag tot zaterdag.

Opwarmen & verpakking

Hoe warm ik het best mijn maaltijd op?

Elke maaltijd, die warm te eten is, kan opgewarmd worden in de oven of in de microgolf. Opwarminstructies vind je op de website en op de verpakking. Het houten bakje mag zowel in de oven als in de microgolf. Haal de folie van de verpakking en zet het bakje volgens de instructies in de (micro)golf. Wij raden aan om de oven te gebruiken voor een ideale smaakbeleving. Indien je opwarmt in de oven, laat dan altijd eerst je oven voorverwarmen op de gewenste temperatuur.

Is de verpakking recycleerbaar?

Onze verpakking is van hout gemaakt. De verpakking is zodanig gekozen dat hij mee kan in de oven én de microgolf. Het houten bakje kan je nadien perfect gebruiken als aanmaakhout voor jouw bbq of haardvuur.

Het bakje is PEFC geceritifieerd.

Mag de folie mee in de (microgolf)oven?

Nee, de folie dien je te verwijderen vooraleer je de maaltijd opwarmt. 

Kunnen de maaltijden ingevroren worden?

Ja, dat kan! Wanneer je dit doet blijven de gerechten maximum 1 maand vers.  De maaltijden kunnen in de verpakking zelf ingevroren en opgewarmd worden.

Betalingen

Hoe kan ik betalen?

De betalingen gebeuren op een veilige manier op onze website. Via de betaalmodule kan je jouw bestelling via bancontact meteen betalen. Geen gedoe met cash of wisselgeld. Relax, jouw bestelling komt eraan!

Kan ik bestellen en afrekenen zonder account?

Dat kan. Dan kies je hiervoor tijdens het finaliseren van jouw bestelling. De gegevens die we vragen, zijn nodig om jouw gerecht vlot tot bij jou te kunnen leveren. Indien je ervoor kiest om zonder account te bestellen, worden jouw gegevens niet opgeslagen. Indien je er toch voor kiest om een account aan te maken, is het niet nodig om jouw gegevens opnieuw in te geven bij een volgende bestelling. Wil je wel op de hoogte blijven van onze veranderende menu? Vink dan aan dat je graag op de hoogte wilt blijven.

Gerechten & menu

Ik heb intoleranties, hoe kan ik de allergenen raadplegen?

Vooraleer je bestelt, klik je best even op de detailpagina van het gerecht. Daar kan je de allergenen van het product raadplegen. Op de verpakking zelf kan je op het etiket ook nog eens de allergenen raadplegen vooraleer de maaltijd te nuttigen. Heb je intoleranties en vind je niets in onze voorgestelde menu? Laat het ons weten.

Om de hoeveel tijd verandert de menu?

Onze menu verandert om de 2 weken. We willen onze klanten veel variatie en keuze aanbieden. Je kan de menu van de volgende 2 weken online raadplegen, al kan je deze wel pas bestellen wanneer de menu ingaat. De data staan altijd bij de menu's vermeld. 

Voor hoeveel personen is één verpakking?

Elke maaltijd wordt per persoon verpakt. Wil je bestellen voor 4 mensen en iedereen wil iets anders? Dat kan! 1 gerecht = 1 persoonsmaaltijd. 

Hoe kan ik op de hoogte blijven van de veranderende menu?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en krijg om de 2 weken onze menu in jouw mailbox. Of geef tijdens jouw bestelling aan dat je onze nieuwsbrief wil ontvangen door het vakje aan te vinken. It’s as simple as that. We passen onze website tijdig aan, kom dus gerust eens neuzen in onze menu voor komende twee weken.

Hoelang kan ik mijn maaltijd bewaren in de frigo?

Onze maaltijden worden vers bereid door een chef kok met verse ingrediënten. Wij voegen geen extra bewaarmiddelen toe aan onze gerechten, waardoor de maaltijd een beperkte houdbaarheid heeft. Op jouw maaltijd kan je telkens de houdbaarheidsdatum terugvinden. Gemiddeld is een maaltijd nog 2 dagen houdbaar in een koelkast tussen de 0°C en 4°C.

Heb je nog een vraag?

Wij horen het graag! Mail ons of vul het contactformulier in. 

close menu